2012. március 2., péntek

1 megbocsátottam neked mindent. nem haragszok rád.. 
magyarul; szeretlek annyira, hogy ezen túl lépjek és tartom magam annyira fontosnak, hogy ne nehezítsem a szívem!


Most picit hiányzik ami elmúlt régen.. 


Ma fordított nap van, ma szeretlek még egyszer.. Ma az sem baj, ha átvérzik szívemen a kötszer.

4Mostanában nehezen voltam elérhető. Túl sokáig voltam egyedül. Mindenkinek van egy saját kis világa, ahova elvonulhat...Engem hívsz? El akarsz érni hozzám? Felém nyúlsz? Ahogy én is feléd nyúlok?


5Látni és hallani azt, ami bennem van – és nem azt, aminek lennie kellene. Elmondani azt, amit érzek és gondolok – és nem azt, amit mondanom kellene. Érezni azt, amit érzek – és nem azt, amit éreznem kellene. Kérni azt, amire szükségem van – és nem várni, várni, várni, amíg engedélyt kapok. Merni, hogy azt tegyem, amit szeretek – ahelyett, hogy mindig a biztosat választanám.


6Ha meg akarsz találni valamit, nem szabad keresned.

7A nők az idők kezdete óta olyan partnerhez vonzódtak, akinek erős túlélési hajlama van, mint az intelligencia és a fizikai rátermettség, mert az ilyen kvalitású férfiak nagyobb eséllyel hoztak vacsorát a nap végén.

8A férfi olyan, mint a gumikötél. Amikor elhúzódik, csak egy bizonyos távolságra teheti ezt, mert onnan már visszapattan.

9Három dolog a legnehezebb: várni, nem jönni; menni, nem haladni; lefeküdni, nem aludni.

10 Mit számít, mit kap az ember, ha előtte elveszít mindent.

11Elfogadtam a jót, amikor jött, és a rosszat is ugyanúgy. Tudtam, hogy idővel elmúlik mindkettő.

12Ne feledd: csak egyszer kelthetsz első benyomást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése